Mitt Bloggande!

Har börjat minska med inlägg från min sida på senare dagar! Det var några månader sedan jag började med bloggen, Själva grejen med att jag började med den trodde jag, från min sida var för att lägga ner bilddagboken eller något...nu i efterhand har jag kanske insett att det igentligen inte handlade om just det, utan att jag ville hålla någon uppdaterad om vad jag gjorde i mitt liv och vart jag höll hus osv! Kanske hoppades jag kunna hålla   någon form av  kontakt genom att berätta om vad jag gjorde! Den "någon" är ganska självklar iof...en person jag känner stor glädje till! Folk har vart på mig om att jag sällan uppdaterar längre, kanske beror det på att sanden sakta börjar rinna ut och att jag börjar tro att personen i sig kanske inte ens läser det jag skriver längre ..eller ens har gjort det!  Samtidigt kanske jag börjar växa vidare...vad vet jag? Finns otroligt mycket jag skippat att skriva i denna blogg som jag suttit och skrivit sen bara raderat och struntat i att publiserat! Kan ha varit ett säkert kort...även ett osäkert!

All denna text kanske bara var till tomma intet.....men Du ska veta att jag alltid haft dig i åtanken på dom flesta poster:)




En av dom bästa dagarna tillsamans med dig!


/Christoffer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0